شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۲:۱۸

روزهای امیدوارکننده در انتظار شرکت‌های خدمات دریایی

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بنادر اجرای طرح لایروبی را در مناطق بنادر جنوب شرق، جنوب غرب و شمال کشور را در اختیار سه شرکت پیمانکار قرارداده که “حبندر” یکی از این شرکت‌ها است و لایروبی بنادر شمال کشور را به مدت پنج سال بر عهده گرفته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر طی چهارشنبه هفته گذشته در مزایده لایروبی کلیه بنادر شمال ایران به مدت پنج سال و به مبلغ ۹۱۳ میلیارد ریال برنده شد. علاوه بر این، سهام این شرکت فعال در گروه حمل و نقل و انبارداری که نماد معاملاتی آن در بازار توافقی فرابورس ثبت شده طی چهار روز معاملاتی اخیر حدود ۳۷ درصد رشد داشته است.


در همین ارتباط، حسین صاحبی فر مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر عنوان کرد: این مزایده یکی از برنامه های جدیدی است که در این مجموعه اجرایی می شود و سهامداران می توانند طی پنج سال آتی از تبعات مثبت اجرای پروژه مذکور بهره ببرند. حسین صاحبی فر افزود: سازمان بنادر اجرای طرح لایروبی را در مناطق بنادر جنوب شرق، جنوب غرب و شمال کشور را در اختیار سه شرکت پیمانکار قرار داده که "حبندر” یکی از این شرکت‌ها است و لایروبی بنادر شمال کشور را به مدت پنج سال بر عهده گرفته است. علاوه بر پروژه مذکور، مشارکت در پروژه‌های کارفرمایان و پیمانکاران در مناطق مختلف کشور نیز در دستور کار شرکت قرار دارد تا از ظرفیت‌های خالی مجموعه استفاده کافی برده شود.


وی با بیان اینکه برنده شدن "حبندر” در مزایده مذکور نوید بخش اجرای یک پروژه پر درآمد و مستمر برای شرکت و سهامداران آن است، در این خصوص اظهار داشت: اجرای پروژه مذکور درآمد ۹۱۳ میلیارد ریالی برای شرکت خواهد داشت و بدین ترتیب درآمد سالانه آن رشد دو برابری خواهد داشت که به طور قطع این مجموعه از پتانسیل رشد سودآوری از محل انجام پروژه مذکور برخوردار است که آخرین تغییرات در بودجه سال مالی جاری در سریع ترین زمان ممکن از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران و فعالان بازار سرمایه می‌رسد.


مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط بندر با اظهار امیدواری نسبت به وضعیت سودآوری "حبندر” طی ماه‌های آتی، ابراز داشت: یکی از وظایف اصلی و ساختاری سازمان بنادر حفظ آبراه‌های مناطق مختلف کشور می باشد و این شرکت امیدوار است تا همچنان در این حوزه بتواند همکاری و تعامل با سازمان بنادر داشته باشد و همواره شرکت در مناقصات و مزایده‌های مختلف در کلیه ارگان‌ها و سازمان‌ها در برنامه کاری آن قرار دارد. در همین راستا می‌توان گفت خبری خوش در انتظار سهامداران "حبندر” است که طی ۴۵ روز آتی نهایی خواهد شد و در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود.



  کد خبر : 1768
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :